8 Eylül 2013 Pazar

Pudra mavi vintage blazer / Giydim çıktım part 1

 Pudra mavisi sevdiğim renklerden biridir. Bir kaç sezondur bazı tasarımcıların koleksiyonlarında görünce dolabımın kıyısından köşesinden pudra mavisi, oldukça eski mi eski ceketimi çıkardım.


 Genelde modası geçen ama yıpranmayan giysileri saklarım. Moda öyle bir şey ki üç beş belki de on sene önce moda olan bir şey farklı kombinlerle tekrar karşımıza çıkabiliyor. Bu blazer aslında ceket-etek bir takımın parçası. Şimdi ceketini kullanıyorum ilerde belki tekrar eteğini kullanacağım. 

Not: Poz vermeyi öğrenmeliyim en kısa zamanda. :) 

Ceket : Vintage
Bluz : Koton (eski sezon)
Tayt : Rodi Jeans (eski sezon)
Ayakkabı : Deichman


2 yorum:

  1. Merhaba, blog yazımda hamileliğinizde 35 kilo aldığınızı yazınca merakla geldim. Bravo sanırım hepsini vermişsiniz gayet iyi duruyorsunuz :) Darısı başıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fotografta daha 10 kilo fazlam vardi. :) bu yaza girmeden hamilelik kilolarinin hepsini vermistim. Yazin tabi hic dikkat etmeyince 3 kilo aldim ama daha henuz bu kiloyu veremedim. Ama yine de eski halime dondum.

      Ilk sene sadece emzirerek baya bir kilo vermistim. Sonrasin da da seker ve karbonhidrat tuketmeyecegim bir diyet yaptim. Sporla da takviye edince 3 ayin sonunda eski kiloma geldim.

      Gozunuzde buyutmeyin bence, rahat kilo verebilirsiniz. Hamileligin tadini cikarin. :)

      Sil