12 Aralık 2013 Perşembe

Siyah Bere ve Yün Yelek / Giydim Çıktım Part 17

 Havaların aşırı derecede soğuması, şimşek ve gökgürültüsü eşliğinde tipi ile karışık sert rüzgarların esmesi beni kapalı alanda poz vermeye yöneltti.


 Soğuk havalarda, üşümekten ve sonrasında üşütmekten pek hoşlanmıyorum. Sokakta bazen bayanları karlı havalarda bile incecik çorap, etek  ve  topuklu ayakkabı ile görüyorum. Nasıl üşümüyorlar veya sonrasında hastalanmıyorlar merak etmiyor değilim .Ben bu soğukta öyle sokağa çıksam komalık olurum. Demek ki bünye meselesi.
 Bu durumda Ediz Hun'un bir Yeşilçam klasiginde dediği ''Moda çıplak gez diyorsa, çıplak gezeceksin. '' sloganına katılmıyorum arkadaş. Resmen donuyorum ve kat kat giyinmeye devam edeceğim.



"Çizmem mi çamurlanmış?''  temalı pozumu bir kenara bırakırsak, bere modasına kara kışın gelmesi ile uyum sağlamış bulunmaktayım. 

Genel olarak kürk giymeyi pek tercih etmem ama kürk detaylarını özellikle yakalarda her zaman tercih etmişimdir. 



Vizon rengi ise soğuk kış günlerinde kullanmayı sevdiğim bir renktir.



Altın sarısı takıları daha önce hiç sevmezdim. Ama ring ve arm party modasından sonra epey ilgi duymaya başladım. Eklem yüzüklerinin modası hiç geçmesin bence.


Geçenlerde Prenses Bijuteri'den aldığım bu kolyeyi çok sevdim. Bazen, hiç ummadığımız yerlerden isteğimiz şeyleri bulabiliyoruz. 


Son olarak da, bordo ruj modasını bende çok sevdim. Ama bir türlü koyu olarak kullanmaya cesaret edemiyorum Beyaz tenli olduğum için hastalıklı gibi gözüküyorum sanki.

Kazak : Journey
Yelek : El örgüsü
Bere : El örgüsü
Çizme : Bambi
Kolye : Prenses Bijuteri
Bilezikler : Defacto
Yüzükler: Farklı Bijuterilerden










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder