21 Şubat 2014 Cuma

Tshirt Yenileme / Diy Project Part 6

 Oldukça basit bir Diy projesi ile tekrar karşınızdayım. Yaptığım diy projeleri genelde beceri gerektirmeyen kolay şeyler oluyor. Çünkü düğme dikmek dışında herhangi bir dikiş bilgim olmadığı için genelde herkesin rahatlıkla yapabileceği örnekler yayınlıyorum.

  Aile büyükleri, akraba ve tanıdıklarda o kadar çok dikiş bilen insan vardı ki öğretmek istemelerine rağmen gidip öğrenmemiştim. O zamanlar arkadaş ortamının da etkisiyle daha farklı hobiler edinmiştim. Ne yalan söyleyeyim çok pişmanım. İlk boş bulduğum fırsatta öğrenmeye niyetim var.

 Konuyu fazla dağıtmadan Tshirt yenileme işimize geri dönelim.



Bu tshirtu beş yıl önce Koton mağazasından almıştım. O sene çok da giymiştim. Lakin zamanla yıkadıkça üzerindeki yapıştırılmış taşlar dökülmeye başladı. Etek kısmını da bir yere taktırmıştım ve ufak bir hasar oluşmuştu. Çok sevdiğim bir tshirt olduğu içinde atmaya kıyamıyordum. En sonunda yenilemeye karar verdim.

Etek uçlarına hem kusuru kapatmak hem de dantel modasına uyan bir şey olsun diye siyah dantel şerit aldım.

Tshirtun iç taraftaki dikiş yerlerini kullanarak dantel şeridin kenar kısımlarını el dikişi ile birleştirdim. 

Dantelin açıkta kalan iki ucunu da itina ile keserek hafifçe iğne iplik yardımı ile birbirine tutturdum. 

En son dökülen yapışkan taşlar yerine yine moda olan dikme taş boncukları kullandım. Bu boncukları silikon tabancası ile de yapıştırabilirsiniz. Ama dökülme riski var.  Onun yerine el dikişi ile düğme diker gibi dikmek daha garanti olacaktır. Hatta düğme dikmekten daha kolay.


Sonuç;

Süslü tshirt giyilmeye hazır.:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder