3 Mayıs 2014 Cumartesi

Tam 1 Yıl Oldu

 Alaz geçen sene bu zamanlar 5. ayını doldurmuştu ve ek gıdaya yeni yeni geçiş yapıyordu. En büyük derdimiz minik bir kaşıkla elma püresi yedirmeye çalışmaktı. O bir kaşık elma püresini yemiyor diye endiseleniyordum. Bundan daha zor ne olabilirdi, ilerde büyüyecek rahatlıkla yemek yiyecek,  istediği yere yürüyerek gidecek ve isteklerini bir şekilde belli edecek diyordum.

 Aradan tam bir yıl sonra bu sözlerimi geri alıyorum. Evet yemek yiyor ama istemediği zaman ağzını açmayıp tabağı deviriyor, yürüyor ama kendini korumuyor, isteklerini belli ediyor ama çığlık atıp ağlıyor.  Evet çocuk büyüyünce dertleri de büyüyormuş.

 Biliyorum aradan yıllar geçecek, belki aşk acısı çekecek ve yemek yemeyecek, belki arkadaşlarıyla seyehat edecek ve ne yaptığını bilmiyor olacağım,  belki de istediği bir şey için tartışıyor olacağız. Ama eminim ki yine ve yine endiselenecegim.

 Sanırım anne olmak çocuğunun büyümesini isteyip, büyüdüğünü kabullenememek.



Bu fotoğraflarda Alaz 5 aylık ve kafasına hala saç bandı takabiliyorduk. :)


Bu fotoğraf da bir yıl sonra değil saç bandı toka bile kafasından durmuyor artık.:)

6 yorum:

  1. Allah bagislasin canim, cok tatli masallah :) Ben kardeslerimden biliyorum, büyüdükce dertleride büyüyor ve anne olmak hic bitmeyen bir is zaten, isterse cocugun elli yasina girsin, yine senin gözünde hep kücük kizin kalacak :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler.:) aynen dediğin gibi gerçekten. Anne olmak süresiz bir olay.:)

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok çok tatlı bir prenses :) kıyafetlerini de çok güzel seçiyorsunuz :)
    Anne kız bir örnek kıyafetler alsanız çok cici olurdunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında öyle bir şey düşünüyorum ama daha çok anne kız dikmekten daha çok yanayım.:) çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  4. Ayyyyy.....çok tatlı mı tatlı bir kızınız var, maşallah :) Allah nazarlardan korusun...
    İlk resimdeki saç bandı çok şeker, seçimleriniz çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Ama artık saç bandı taktırmıyor. Keşke taksa diyorum ama çıkarıp atıyor :)

      Sil