18 Ağustos 2014 Pazartesi

Kimono Ceket / Giydim Çıktım Part 42

 Geçenlerde diktigim buradaki kimono ceketi sonunda giydim. Artık yaz mevsiminin sonlarına yaklaştığımızdan bu tarz kimonolar oldukça kurtarıcı oluyor.


Sonbahar gelmeden olabildiğince renkli ve açık renk giyinmeye çalışıyorum. Sanırım kendimi daha kış mevsimine hazır hissetmiyorum.



Tam bir ayakkabı hastasıyım. Bazen bu durumdan çok hoşnut olmuyorum ama ne yapayım ayakkabıları çok seviyorum.:)
Son zamanlarda daha önce aldığım ve giymeyi unuttuğum ayakkabıları giymeye çalışıyorum. Bu ayakkabıların da rahat 6 veya 7 yıllık geçmişi var.


Artık saçlarımı açmak istiyorum ama hava o kadar sıcak ki resmen bunalıyorum. Biraz daha havanın soğuması gerekiyor bunun için.

Kimono: Diktimlerinden
Kolye: Bujiterci'den
Jean : Madame Moss
Ayakkabı :Hotiç (Eski)

13 yorum:

  1. Çok hoş fotolar, çok hoş bir bayan ve çok hoş bir kombin:)) maşallah. Birde bu fotoların çekildiği yerin ismi nedir. Çok güzel bir yer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim. Utandım şimdi. :) Ben son 5 yıldır Zonguldak'ta yaşıyorum. Burası da Kozlu Beldesinin sahil şeridi.

      Sil
  2. Güzel olmuş. Mutlu günlerde giyinin. Kolyeye bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş,elinize sağlık.Yaz sonuna kadar bir kaç kimono daha dikmem lazım :) Okulda çok rahat kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.:) Tek bir kalıp, bir kaç kumaş ile istediğin kimonolari rahatlıkla dikebilirsin kısa sürede.

      Sil
  4. fresh tatlı bir kombin ama ben en çok topuzuna bayıldım , uzman elinden çıkmış gibi :)
    ellerine sağlık kimono'da çok güzel olmuş püskül detayı trendi yakalamış hemen :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cok:) Aslında saçta hiçbir numara yok. Lastik bir tokayla tepeden dağınık bir şekilde topladım o kadar. Yaz sıcağında iyi oluyor. Ah bir de istediğim gibi Püskül bulamadım iyi olacaktı.

      Sil
  5. Tatlım tek kelimeyle BAYILDIM. Kombin, mekan, sen, ve tabiki kimono. Hepsi çok hoş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Türkancım, beğendiğine sevindim.:)

      Sil
  6. sevgili burchin..
    oncelikle cok hos bir annesin:)
    dogrumu annesin?
    cok guzel.yakistirmissin:)kimonana bayildim
    sevgilerimi birakiyorum..kaciyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet bir anneyim. Beğendiğinize sevindim sağolun.:)

      Sil
  7. kimonoya bayıldım..alttaki püskül detayı da hoş..

    YanıtlaSil