15 Eylül 2014 Pazartesi

Aynı Kumaştan Kendime Kimono, Kızıma Etek /Dikiş Denemeleri

 Evet biliyorum bu blogda kimono dikimi görmekten bıktınız farkındayım. Ama tam anlamıyla soğuklar başlamadan elimde kalan şifon kumaşlardan bir iki tane daha dikeyim istedim.

 Bu kimono daha önce diktiğim kimono ceket kalıbıyla aynı. Ötekinden farkı kumaşının daha zor dikiliyor olması.

 Kimonolar da özellikle düz kesim, kuşaksız ve kendi kumaşından biyeli modelleri daha çok seviyorum. Böyle olunca sevdiğim bohem tarzını daha rahat oluşturabiliyorum.



Bu arada gördüğünüz üzere bir terzi mankeni temin etmiş durumdayım.



Kimono dikiminden sonra kumaş artınca, Alaz'a etek dikmeye karar verdim. Her ne kadar istediğim gibi olmasa da bir şeyler ortaya çıktı. Bir daha ki sefere daha iyisini dikeceğime inanıyorum.
Alaz'ın eteğini belden lastikli ve astarlı olarak diktim. Ama bir dahaki sefere lastiği büzdürerek dikmek yerine, tünelden lastik geçirerek bel lastiğini dikeceğim.



7 yorum:

  1. nasıl güzel bir kumaş :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. mankenin hayırlı olsun..ben de şifon kumaş dikmeyi denemiştim ama hiç yapamadım..seninki gayet başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh idare eder. Dikmeyi öğrenene kadar baya çabalamıştım daha önce. Teşekkürler :)

      Sil
  3. cok tatlısınız ama analı kızlı :) masallah size :) ayrıca kıyafetinize bayıldım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok çok tesekkur ederim, ne mutlubbana

    YanıtlaSil
  5. Etek de kimono da çok güzel, tebrikler!

    YanıtlaSil