10 Ekim 2014 Cuma

Bir Psikiyatristin Gizli Defteri


Son zamanlarda kitaplarımı okuyup okuyup post yazmadığımı farkettim ve bu gidişata bir son vermeye karar verdim. 
Bu kitabı alıp almama konusunda epey bir tereddüt etmiştim. Ama daha sonra merakıma yenik düştüm ve alıp okumaya karar verdim. Ruh sağlığımızın ne kadar önemli olduğunu hatırlattığı için de iyi ki okumuşum dedim. 


Kitapta birbirinden farklı pek çok vaka kaleme alınmış. Aslında ünlü bir psikiyatrist olan Gary Small'ın mezun olduğu günden bugüne kadar karşılaştığı ilginç vakalar kendisi ve eşi tarafından bir araya getirilmiş.

Kitapta Gary Small bu ilginç vakaları anlattığı gibi kendisinin deneyimlerini, hatalarını ve olaylara bakış açısını da okuyucular ile paylaşıyor. 

Eğer psikoloji ağırlıklı kitaplar okumayı seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. 







5 yorum:

  1. Şuanda bu kitabı yarılamış durumdayım ve çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Sıradaki kitabım bu, bir an önce başlamak istiyorum. Gerçekten merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu kitabı merak ediyorum kardeşimde öyle ama yasına uygun mu kendim okumadığım için bilemedim. Sizce uygun mu acaba? Kardesim 16 yasında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda yorum yapmam ne kadar doğru olur bilmiyorum ama önce sizin okumanizda fayda var derim. :)

      Sil
    2. Bence de haklısınız tesekkürler

      Sil