3 Ekim 2014 Cuma

Bugünlerde İnstagram'da

Son zamanlarda Alaz o kadar keyifsiz ki geceleri doğru düzgün uyuyamadığı için gündüz de o kadar çok huysuzlanıyor. Artık son azıları çıkarmaya başladığı için bugünler biraz zor geçiyor.

✴✴✴✴✴✴✴✴✴

Düğün dernek olayları epey bir dikkatini çekmeye başladı. Işıklar, çiçekler, müzikler, alkışlar hatta gelin ve damat Alaz için harika bir eğlence oldu. 


Kışı ve sonbaharı her ne kadar çok sevsem de, erken akşam olmasını pek sevdiğim söylenemez. 




Güz mevsiminin kara kara bulutlarına alışmaya çalışıyorum. 


Sonbaharın bir diğer güzelliklerinden biri de kestane. Kömür ateşinde pişen kestane kokusu gibisi yok. Gerçi ben fırında yapmak zorunda kaldım ama olsun.:)


Bayrama elbise yetiştirmeye çalıştım ama kısmet olmadı. Bir haftada ancak Alaz'a bir elbise ve yola çıkmadan 2 saat önce dikmeye çalıştığım kalem eteği yetiştirebildim. Uykusuzluk ve yorgunluk ile bu kadar yapabildim.


Balkonda bulunan Afrika menekşesinden terrarium yapmaya karar verdim. Şimdilik iyi gidiyor hatta tomurcuklanmaya bile başladı. 


Şu sıralar menekşe köklendirmeye çalışıyorum ama hala bir gelişme yok. Sanırım kökleme işini başaramayacağım.


Yerini seven 3 çiçeğimin fotoğrafı. Ama aynı şeyi begonya ve gardenya için söyleyemiyeceğim. Begonyama yaprak biti bulaştı ve ilaçlasam bile kökten çürümeyi engelleyemedim. Gardenyayı nereye koyduysam da çiçek açmadı. Sanırım evi beğenmedi.



Alaz'a kışlık alışveriş yapmaya başladım. Bunlar Lcw'dan. Mağazaya girerken o kalabalıkta hiçbir şey bulamam diye girmiştim. Ama ne tesadüf ki o kalabalığa rağmen birşeyler bulabildim. 


Alaz'ın huysuz hallerinden biri. Bakmayın siz onun öyle çok sevimli durduğuna. Bazen sokak ortasında avazı çıktığı kadar bağırıp kendini yerlere atmaya çalışıyor. Hâl böyle olunca acıyan mı dersiniz, akıl veren mi dersiniz siz düşünün artık. En kötüsü de yargılayan gözler ile bakanlar. 


Son günlerde en sevdiğimiz eğlence air hockey. Her ne kadar çok doğru oynayamasak da çok keyif aldığımızı söyleyebilirim.


Bir diğer eğlencemiz de makyaj standına gidip far ve allıklara baş parmağımızı sürüp yüzümüzü boyamak. O kadar keyif alıyor ki zarar vermediği sürece engellemiyorum. Sağolsun stantdaki arkadaşlarda hoş karşılıyor bu durumu. Ardından el yüz yıkama ile eğlencemiz bitiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder