28 Kasım 2014 Cuma

Tag: Me Time

 Sevgili Miss Tuti tarafından tag'lendim. Beni eklediği için çok çok teşekkürler.:) Hazır Alaz oyuncakları ile oynarken bir an önce soruları cevaplayayım. 





    Kendime ayırdığım zamanlarda,

1. Yalnızken ne izler ve okursun?


Son zamanlarda eşimle izleyemediğiz veya yarım bıraktığımız dizileri bitirmeye çalışıyoruz. House of Cards, Breaking Bad ve Game of Thrones takip ettiklerimizin arasında. Bugünlerde de Sherlock izliyoruz. 

Bunun dışında zaten çok uzun bir süredir televizyon izlemediğimi farkettim. Dünyada da  benzer örnekleri olan "Yetenek Sizsiniz" ve "Bu tarz benim" gibi programların yeni yetişen nesil için bonzai kadar tehlikeli olduğunu düşünüyorum. 

Kitap okumayı çok seven biri olarak son dönemlerde Game of Thrones'un da etkisiyle Buz ve Ateşin Şarkısı serisini okumaya başladım. Sanırım puzzle ve bulmaca meraklısı biri olduğum için, westeros diyarında demir tahta kimin oturacağını bulmaya çalışmak epey bir eğlenceli.:) 


2. Kendine ayirdigin zamanlarda ne giyersin?

  Bol, rahat ve pamuklu kıyafetler.


3. Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?

Çok kuru bir cilde sahip olduğum için nemlendiricileri mecburen kullanıyorum. Acı badem sütünün üstüne losyon tanımıyorum. 



 4. Aktüel en sevdigin ojen hangisidir?

Yıllardır flormarn bordo tonlardaki ojelerini severek, hala daha kullanıyorum.



 5. Kendine ayirdigin vakitte ne icer veya ne yersin?

Kahve, kahve, kahve.:) Çok kahve içmek istersem filtre, ayılmak istersem espresso, keyif yapmak istiyorsam dibek, hafif içmek istiyorsam latte. Evet, özellikle de yeni çekilmiş kahveyi çok seviyorum.
  

 6. Aktüel en sevdigin mum hangisidir?

Evde fişek gibi bir kız olunca mum da olmuyor.

  

7. Yalnizken disarida da vakit gecirir misin?

Eskiden sıkça yaptığım bir aktiviteydi. Ama artık pek mümkün olmuyor. 

  

8. Tek basina sinemaya film izlemeye gider misin?


Giderdim. Cok uzun zaman oldu :)
  

9. En sevdigin online-shop?

Bir sürü yerden alışveriş yaptım. Ama kargo olarak hepsiburada yı daha cok seviyorum. Yaşadığım şehirde ne yazık ki kargo başlı başına bir problem. 


  

10. Eklemek istedigin bir seyler var mi? Kendine ayirdigin vakitte daha neler yaparsin?

Kendime vakit ayırabilsem yapmak istedigim o kadar çok şey var ki? En başta dikiş dikmek ve akabinde farklı tasarımları takip etmek hatta tasarlamaya çalışmak.

Ben de, takip etmekten keyif aldığım taglıyorum. 

http://yaseminselmuhabbet.blogspot.com.tr
http://mimiklibocek.blogspot.com.tr

Sevgiler...

7 yorum:

  1. Çok teşekkürler mim için. :) Ama en çok da takip etmekten keyif aldıkların arasında olduğum için. Sevgiler enn kocamanından... :)

    YanıtlaSil
  2. keyifle okudum teşekkür ederim :**

    YanıtlaSil
  3. Mimledimmm :) http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/11/mim-ultimate-book-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kisa zamanda donus yapacagim. Tesekkurler.

      Sil
  4. Çok teşekkürler Burçin'ciğim :) En kısa zamanda geri dönüş yapacağım mim'e..

    YanıtlaSil