24 Aralık 2014 Çarşamba

Blogumda Kırılma Noktası

 Uzun zamandır yazmıyordum artık yavaş yavaş geri dönüş yapmaya başlıyorum. Alaz'ın yaramazlıklarını bahane etmeyip daha programlı bir şekilde pek çok şeye vakit ayırmaya karar verdim. 

 Bunların başında tabi ki çok sevdiğim bloguma vakit ayırmak geliyor. Son dönemlerde her ne kadar modayı çok sevsem de, sadece moda üzerinde yazı yazmaya çalışmak beni epey bir kısıtlamaya başlamıştı. Bu durumda blogda kısır döngüye neden olup daha ruhsuz postlar yazmama neden oluyordu. 

 Hâl böyle olunca blog yazmak keyif yerine kabusa dönmeye başlamıştı. Zaten son bir kaç aydır bu ruh hali nedeniyle moda üzerine yazmamaya başlamıştım. Sonuçta biz kadınız ve birden fazla renkleri bünyemizde barındırıyoruz. Neden engel olalım ki?



 Bir şeyi iyi yapmak istiyorsak gerçekten o işten keyif almamız şart. Yazılarımı keyifle yazdıkça, sizler daha keyifle dönüyorsunuz ve bu çok mutluluk verici. Sonuçta burası benim iş yerim değil veya her ay sabit bir maaş almıyorum. O yüzden neden kendimi bu kadar kısıtladığımı anlam veremiyorum ki zaten günlük hayat yeteri kadar kısıtlayıcı.
 
O yüzden blogu revizyondan geçirip, yeni bir anlayış ile tekrar "Merhaba" diyorum.:)

 Artık her telden yazılar olacak. Dikiş, moda, hobi, kitap, sanat, sosyal problemler, annelik, kadın olmak, diyet vs. yine herşey olacak. Ama daha samimi, daha içi dolu ve daha yoruma açık. 

 Bu platformu ve sizlerle vakit geçirmeyi seven biri olarak,

 Nerede Kalmıştık???

 

 

 

11 yorum:

  1. En doğru kararı vermişsin..Bir el kreminin bile yarım sayfa postunu okumak istemiyorum bende...
    Haklısın ruh olmalı....
    Bekliyorum yeni nesil yazılarını Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh be rahatladım, tesekkurler. Benle ayni dusuncede oldugunuzu gordugume sevindim. Sevgiler;)

      Sil
  2. Severim yeni baslangiçlari, surprizlerle doludur hep!
    Takipteyim o zaman, bana da beklerim !
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler, ben sizi eklemistim ama bir daha kontrol edeyim:)

      Sil
    2. Simdi ben de baktim Burçin, Google+ de ekli , blog sayfamda GFC de uye diilsin canim.
      sevgiyle, guzel paylasimlarda gorusmek uzre, bye!

      Sil
  3. Hoşgeldin Burçin :)
    Olur öyle aralar..
    Ne güzel geri geldin.
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle. Bünyeye restart lazımmış. Sevgiler :)

      Sil